Thursday, September 4, 2014

CARA TEMPAHAN LANGSIR

CARA TEMPAHAN LANGSIR

Contact atau sms ke 0125450832 @ email ke sarkina@uum.edu.my @ whatsapp ke 0125692597 @ facebook: sarkina.

Jika setuju,bolehlah setkan masa untuk pergi mendapatkan ukuran langsir atau hanya maklumkan berapa set yg ada contoh sliding, tingkap 2 panel, tingkap 3 panel, tingkap 1 panel ada berapa set, saya sudah boleh buat anggaran sebutharga setelah dinyatakan paten yang dikehendaki.


Bila setuju dengan sebutharga baru setkan masa untuk mendapat ukuran sebenar bagi pelanggan yang berada disekitar Kedah/Perlis.

Setakat ini MkinaFashions tidak menyediakan fabrik/kain.  Anda boleh membeli sendiri dengan pilihan anda sendiri... lebih molekkk.... Tapi atas permintaan pelanggan juga, saya bersedia untuk membantu menyediakan juga kain langsir yang sukar dicari sendiri akibat kekangan masa.  Cuma pendahuluan untuk pembelian kain diperlukan separuh dari harga kain.

Siap Pemasangan jika diperlukan.

Untuk yang ingin menggunakan perkhidmatan Pos tak de masalah boleh je...

Cara Mengukur:

Bagi yang sudah sedia ada riling, sila ukur lebar riling tersebut dan tinggi dari riling ke bawah mengikut labuh yang diperlukan.

Bagi kayu, sila ukur lebar kayu yang sedia ada dan untuk dapatkan ukuran tinggi sila ukur dari kayu hingga ke bawah mengikut labuh yang dikehendaki.

Bagi yang belum ada  riling atau kayu, bolehlah buat ukuran dari 4" kiri dan 4" kanan dari lebar bingkai tingkai  untuk mendapatkan ukuran lebar, manakala untuk tinggi bolehlah buat ukuran selabuh mana langsir diperlukan.

No comments: